Sortida a la Gallina Pelada de 1r de Batxillerat

El dijous 23 d' octubre tots els nois i noies de primer de batxillerat hem anat a pujar la Gallina Pelada, un cim situat a la comarca del Berguedà, just davant del Pedraforca, a la Serra d'Ensija. Ha estat una excursió força dura a nivell físic, amb un desnivell acumulat força elevat, però ens ha valgut la pena l'esforç que hem fet per pujar i baixar aquesta coneguda muntanya de casa nostra. Hem gaudit d´una bona convivència entre tots, a més d' un paisatge impressionant, ajudat per un dia assolellat i amb una temperatura fantàstica.

Sortida a la Mola de 3r d'ESO

El passat dimecres 22 d' octubre els alumnes de tercer d' ESO vam fer la caminada a la Mola, un cim poc conegut entre nosaltres, situat al Vallès. Vam sortir a les vuit del matí amb bus direcció a Coll d' Estenalles, des d' on vam començar a caminar en direcció al Santuari de La Mola. A mig camí del santuari ens vam parar a la zona del Òbits a esmorzar, gaudint d'unes vistes molt boniques de les comarques centrals del nostre país.

Sortida d'orientació de 1r d'ESO

Divendres 10 d'octubre, els alumnes de 1r d'ESO hem fet la sortida d'orientació geogràfica. En grups de 4, han fet un recorregut pel terme municipal utilitzant un mapa de la zona, un full de ruta o Road Book, brúixola i ganes de caminar, que els han portat fins a la descoberta del tresor que ens guarda el Timbaler. Aquí en podeu veure unes quantes fotos.

Mirades artístiques

Us convidem a assistir a la presentació dels treballs artístics finals d'aquest curs 2013-2014, realitzats a l’assignatura del projecte CREA que sota el títol de  MIRADES ARTÍSTIQUES, farem el proper dimecres 18 de juny a 2/4 de 9 del vespre a Cal Llovet.

Projecte etwinning a 1r d'ESO

Aquest dimecres dia 11 de juny els alumnes de 1r d’ESO han fet l’última vídeo conferència amb l’institut italià Maria Brigida de Termoli. Després d’haver preparat els seus power points i d’haver vist els dels companys italians, els nostres alumnes han pogut intercanviar informació sobre les celebracions de Santpedor i del Bages.

Visita a la Seu de Manresa

Dijous dia 22 de maig, i dins de la programació de ciències socials, els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita a la Seu de Manresa. Hi van fer una sèrie de fotografies per tal de, posteriorment, elaborar una presentació multimèdia sobre els principals elements del vocabulari de l’arquitectura gòtica.

Pàgines