Taller de dansa, a càrrec de Guillem Cirera, als alumnes d'Erasmus+

El passat dia 19 de gener el ballarí i coreògraf Guillem Cirera va ser a l’institut fent un taller de dansa per als alumnes del projecte Erasmus+. En aquest taller els va ensenyar la coreografia que ella mateix havia dissenyat per a una música que forma part de l’escena que els alumnes del nostre institut presentaran en el musical “Jobs. What’s up?” que estrenaran el proper dijous 11 de febrer.

Taller de residus dels alumnes de 3r d'ESO

El dijous 28 de gener els alumnes de 3r d’ESO han participat al taller “Què puc fer jo per reduir els meus residus”, programat dins de les activitats de tutoria. Els alumnes han pres consciència dels residus que generen i han valorat la importància de fer un reciclatge exhaustiu. L’activitat s'ha fet amb la col·laboració l’Oficina del Reciclatge de l’Ajuntament de Santpedor i el Lokal de la Vila.

Taller d'interpretació, a càrrec de Mone, als alumnes d'Erasmus+

Mone, la coneguda cantant i actriu de musicals, va impartir un taller d'interpretació als alumnes de l'assignatura Erasmus+. En aquest taller, la cantant i actriu, coneguda pel gran públic també per la seva participació com a jurat en la penúltima edició del programa "Oh happy day" va donar orientacions molt útils a aquests alumnes que estan preparant el musical que estrenaran a Cal Llovet el proper dijous dia 11 de febrer dins de la trobada del projecte Erasmus+.

Cros escolar Vila de Santpedor

Aquest diumenge passat, dia 24 de gener, s'ha celebrat al nostre poble el cros escolar organitzat pel Consell Esportiu del Bages, i on hem col·laborat tots els centres educatius del poble. Ha estat un dia assolellat, on des de primera hora han participat algunes de les nostres alumnes de l' institut, i moltes han aconseguit premi en quedar en les primeres posicions del podi.

El Servicio Nacional de Apoyo a etwinning inclou el nostre projecte en el seu article "Etwinning y Erasmus+ en natural simbiosis"

Etwinning és la plataforma europea online que facilita la trobada i el treball conjunt de les escoles de tot Europa que volen fer projectes conjunts. Fa unes setmanes, aquest organisme va atorgar el Segell de qualitat i el Segell de qualitat europeu al projecte Comenius que l'institut va portar a terme entre els anys 2013 i 2015.

Taller de robòtica dels alumnes de 4t d'ESO a l'EPSM-UPC

Els alumnes que cursen l'assignatura optativa de Tecnologies a 4t d'ESO van participar en el taller de robòtica organitzat per l'Escola Politèncica Superior de Manresa. L'activitat va durar tot el matí. Els alumnes van poder muntar, programar i provar robots. També van rebre una xerrada sobre els diferents estudis que es poden realitzar i van poder fer preguntes relacionades amb la vida universitària als monitors del taller.

Tallers del dia 22 de desembre

El passat 22 de desembre tots els alumnes de l'institut van participar en diferents tallers, aprofitant l'últim dia de classe abans de les vacances de Nadal. Els tallers van ser molt variats: balls, bàsquet, bicicletada, cupcakes, edició de vídeos, papiroflèxia, passejada, petanca, pintura, polseres, robòtica, relaxació, taitxí, teatre i voleibol. Aquí hi trobareu algunes fotografies.

Concurs de postals de Nadal dels alumnes de 1r d'ESO

Els alumnes de primer han participat en el concurs de postalsl per fer la felicitació de Nadal del centre. La proposta guanyadora ha estat la de la Gemma Pérez. Donar les gràcies a tots els que han participat, per haver-ho fet en un temps rècord. En l'arxiu adjunt hi podeu trobar una mostra de les postals participants. La postal guanyadora és la que dóna inici a aquesta notícia.

XVIIè Festival Solidari (dilluns 21 de desembre a les 21 h.)

Aquest és el XVIIè aniversari del Festival Solidari que any darrera any els alumnes de l'Institut, conjuntament amb l'ONG PROIDE, organitzen per aquestes dates nadalenques. Una iniciativa que va sorgir per ajudar a l'Escola Anna de Madagascar després d'unes inundacions que havien malmès les seves instal·lacions. Des de fa uns quants anys, els diners que s'aconsegueixen es destinen a concedir unes beques a alumnes d'aquesta Illa de Madagascar. I aquest any també!

Pàgines