Tallers de mobilitat reduïda a 4t d'ESO

Dimecres 19 i dijous 20 de novembre tots els alumnes de 4t d'ESO de l'institut han pogut gaudir de dos tallers fets per organismes externs al centre (ECOM i Consell Esportiu del Bages), de forma totalment gratuïta per a les famílies, sobre els coneixements de les discapacitats físiques, les dificultats de mobilitat i la pràctica d’esports adaptats. Han estat unes jornades molt interessants per a tots i totes que ens han fet prendre totalment consciència del modus de vida de les persones que van amb cadira de rodes i els obstacles que es troben en el seu dia a dia.

Booktràiler de dos alumnes de 3r d'ESO

El Galdric Puig i l'Andreu Soler, alumnes de 3r d'ESO, han fet un booktràiler (un tràiler com els que es fan amb les pel·lícules, però d'un llibre). El llibre escollit és "A fer punyetes!", escrit pel Llorenç Capdevila, professor de Llengua Catalana de l'Institut d'Auro, qui també hi ha col·laborat. El treball serà presentat a un concurs que organitza la Xarxa de Biblioteques Municipals. Aquí hi teniu l'enllaç per poder veure'l.

Sortida al Congost de 4t d'ESO

Aquest passat dijous dia 30 d' octubre tots els alumnes de 4rt d' ESO hem anat amb bicicletes des de l' institut fins al Congost per fer dues activitats esportives a les seves instal·lacions professionals. Ens hem dividit en dos grups i hem practicat durant quasi dues hores beisbol i seguidament, hem provat els aparells de la gimnàstica esportiva. La tornada cap a Santpedor també l'hem feta amb bicicleta i, tot i l'esforç físic acumulat de tot el matí, hem pogut fer les pujades finals per arribar plegats al poble .

Sortida a la Gallina Pelada de 1r de Batxillerat

El dijous 23 d' octubre tots els nois i noies de primer de batxillerat hem anat a pujar la Gallina Pelada, un cim situat a la comarca del Berguedà, just davant del Pedraforca, a la Serra d'Ensija. Ha estat una excursió força dura a nivell físic, amb un desnivell acumulat força elevat, però ens ha valgut la pena l'esforç que hem fet per pujar i baixar aquesta coneguda muntanya de casa nostra. Hem gaudit d´una bona convivència entre tots, a més d' un paisatge impressionant, ajudat per un dia assolellat i amb una temperatura fantàstica.

Sortida a la Mola de 3r d'ESO

El passat dimecres 22 d' octubre els alumnes de tercer d' ESO vam fer la caminada a la Mola, un cim poc conegut entre nosaltres, situat al Vallès. Vam sortir a les vuit del matí amb bus direcció a Coll d' Estenalles, des d' on vam començar a caminar en direcció al Santuari de La Mola. A mig camí del santuari ens vam parar a la zona del Òbits a esmorzar, gaudint d'unes vistes molt boniques de les comarques centrals del nostre país.

Sortida d'orientació de 1r d'ESO

Divendres 10 d'octubre, els alumnes de 1r d'ESO hem fet la sortida d'orientació geogràfica. En grups de 4, han fet un recorregut pel terme municipal utilitzant un mapa de la zona, un full de ruta o Road Book, brúixola i ganes de caminar, que els han portat fins a la descoberta del tresor que ens guarda el Timbaler. Aquí en podeu veure unes quantes fotos.

Mirades artístiques

Us convidem a assistir a la presentació dels treballs artístics finals d'aquest curs 2013-2014, realitzats a l’assignatura del projecte CREA que sota el títol de  MIRADES ARTÍSTIQUES, farem el proper dimecres 18 de juny a 2/4 de 9 del vespre a Cal Llovet.

Projecte etwinning a 1r d'ESO

Aquest dimecres dia 11 de juny els alumnes de 1r d’ESO han fet l’última vídeo conferència amb l’institut italià Maria Brigida de Termoli. Després d’haver preparat els seus power points i d’haver vist els dels companys italians, els nostres alumnes han pogut intercanviar informació sobre les celebracions de Santpedor i del Bages.

Pàgines