Sortida d'orientació de 1r d'ESO

Divendres 10 d'octubre, els alumnes de 1r d'ESO hem fet la sortida d'orientació geogràfica. En grups de 4, han fet un recorregut pel terme municipal utilitzant un mapa de la zona, un full de ruta o Road Book, brúixola i ganes de caminar, que els han portat fins a la descoberta del tresor que ens guarda el Timbaler. Aquí en podeu veure unes quantes fotos.

Mirades artístiques

Us convidem a assistir a la presentació dels treballs artístics finals d'aquest curs 2013-2014, realitzats a l’assignatura del projecte CREA que sota el títol de  MIRADES ARTÍSTIQUES, farem el proper dimecres 18 de juny a 2/4 de 9 del vespre a Cal Llovet.

Projecte etwinning a 1r d'ESO

Aquest dimecres dia 11 de juny els alumnes de 1r d’ESO han fet l’última vídeo conferència amb l’institut italià Maria Brigida de Termoli. Després d’haver preparat els seus power points i d’haver vist els dels companys italians, els nostres alumnes han pogut intercanviar informació sobre les celebracions de Santpedor i del Bages.

Visita a la Seu de Manresa

Dijous dia 22 de maig, i dins de la programació de ciències socials, els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita a la Seu de Manresa. Hi van fer una sèrie de fotografies per tal de, posteriorment, elaborar una presentació multimèdia sobre els principals elements del vocabulari de l’arquitectura gòtica.

Pàgines