Quatre alumnes del nostre centre entre els millors de les proves Cangur-2017

El dijous 1 de juny a la tarda es va celebrar a la UPC - Manresa l'acte de reconeixement als 15 millors estudiants de cada nivell que van fer les proves Cangur a la UPC Manresa el 2017. Els alumnes del nostre centre que han rebut aquest reconeixement són: Damià Casas (2n Btx), Arnau Espinalt (1r Btx), Arnau Cols (1r Btx) i Pau Fernández (1r Btx) Enhorabona a tots ells!

Alumnes de primer han rebut el Premi de la Manresada 2017

La Niobé Costi, la Gisel.la Vidal, la Mireia Garriga. la Miriam Batista i l'Alexsandra Avramova, alumnes de 1r d'ESO, han sigut mereixedores del premi d'unes tauletes per la feina ben feta durant la Manresada 2017. L’activitat és una gimcana per a l’ús de les aplicacions dels mòbils i consisteix en localitzar diferents llocs d’interès de la ciutat de Manresa geolocalitzades. Un cop arribats al lloc, cal fer-se una foto, enviar-la per Instagram utilitzant uns hastags per a la seva divulgació.

Presentació del llibre "Treballs de recerca d'alumnes de Batxillerat del Bages, Curs 2016-17"

El passat dijous 27 d'abril es va fer la presentació del llibre dels millors treballs de recerca del Bages. L'acte va comptar amb la presència del Sr. Ignasi Ribas Canudas, vice-rector de l' Institut de Ciències de l'Espai i director de l'Observatori Astronòmic del Montsià, que va presentar una conferència titulada "Estem sols? La cerca de planetes habitables més enllà del Sistema Solar". Felicitem el Marc Albàs, el Damià Casas, el Genís Fenollar, la Laia Puiggròs i la Mariona Solé, alumnes de l'Institut d'Auro, que van estar acompanyats per les tutores dels seus treballs.

Pàgines