Setmana d'intercanvi amb alumnes alemanys

Des del dissabte 24 de setembre, onze alumnes i dues professores provinents de l'escola Gudewill Schule de Thedinghausen són a Santpedor fent un intercanvi organitzat pel departament de llengües estrangeres. Durant tota la setmana, fins el dissabte 1 d'octubre, participaran en diferents activitats de l'institut. Dimecres, acompanyats dels seus amfitrions, faran una visita cultural a Barcelona. Us anirem informant de totes aquestes activitats per aquest lloc web i per les xarxes socials de l'institut d'Auro.

Els alumnes de Batxillerat assisteixen a l'assaig general de La Boheme al Liceu

El dia 16 de juny, un grup d'alumnes de batxillerat va anar a Barcelona on va assistir a un assaig general de la famosa òpera de Puccini La Bohème al Gran teatre del Liceu. Es tractava d'una producció espectacular provinent de Londres, amb unes veus espectaculars. Això, sumat a la il·lusió de ser per primera vegada al Liceu, i a la mateixa intensitat de l'obra va fer que tots gaudissin i s'entusiasmessin amb l'experiència.

Sortida d'esports de platja a Vilanova dels alumnes de 4t d'ESO

Aquest dimarts els i les alumnes de 4t d’ESO hem anat a Vilanova i la Geltrú per a practicar esports de platja. Amb un dia radiant hem fet unes rotacions de futbol , volei , rugbi i pales a la platja. Després d’estar més d’ una hora i mitja fent esport, hem escoltat les indicacions dels socorristes de Creu Roja, ens hem banyat tots al mar, hem pres el sol amb els amics i qui ha volgut ha continuat practicant esport. A continuació podeu veure unes imatges d’ aquesta fantàstica jornada.
Tags:

Vídeo Jocs Florals

Aquí podeu escoltar la interpretació de l'himne a l'alegria de Beethoven que va fer un grup d'alumnes d'ESO en l'entrega dels premis dels jocs florals organitzats pels Serveis Territorials d'Ensenyament de la Catalunya Central.

Visita a Tarragona dels alumnes de 1r d'ESO

Divendres dia 20 de maig, els alumnes de 1r d'ESO van ser a la ciutat de Tarragona, fent una sèrie d'activitats dins de la programació de socials, i concretament relacionades amb l'antiga civilització romana i els monuments que allí es conserven. Vam poder visitar les muralles, el fòrum, el circ i l'amfiteatre i entendre in situ molts elements d'aquella civilització i de la vida quotidiana a la ciutat fa aproximadament dos mil anys. Abans de tornar a Santpedor, encara hi va haver una mica de temps per remullar-se a la platja del Miracle. Aquí podreu veure algunes fotografies.

Erasmus+ a Viterbo. Activitats finals

El divendres dia 13 de maig, els alumnes del programa Erasmus que han viatjat a Viterbo,han començat el dia assajant a l'auditori de la universitat de la Tuscia. Primer s'han assajat cadascuna de les escenes i després l'himne d'Europa amb cor i orquestra. Seguidament, en autocars, s'ha anat fins al poble de Bagnaia, on s'han visitat els jardins del la Villa Lante. A la tarda s'han reprès els assajos i més tard, a les 8 s'ha fet la representació del musical. Un cop acabada aquesta s'ha fet un sopar comunitari al gimnàs de l'escola.
Tags:

Pàgines