Visita a Tarragona dels alumnes de 1r d'ESO

Divendres dia 20 de maig, els alumnes de 1r d'ESO van ser a la ciutat de Tarragona, fent una sèrie d'activitats dins de la programació de socials, i concretament relacionades amb l'antiga civilització romana i els monuments que allí es conserven. Vam poder visitar les muralles, el fòrum, el circ i l'amfiteatre i entendre in situ molts elements d'aquella civilització i de la vida quotidiana a la ciutat fa aproximadament dos mil anys. Abans de tornar a Santpedor, encara hi va haver una mica de temps per remullar-se a la platja del Miracle. Aquí podreu veure algunes fotografies.

Erasmus+ a Viterbo. Activitats finals

El divendres dia 13 de maig, els alumnes del programa Erasmus que han viatjat a Viterbo,han començat el dia assajant a l'auditori de la universitat de la Tuscia. Primer s'han assajat cadascuna de les escenes i després l'himne d'Europa amb cor i orquestra. Seguidament, en autocars, s'ha anat fins al poble de Bagnaia, on s'han visitat els jardins del la Villa Lante. A la tarda s'han reprès els assajos i més tard, a les 8 s'ha fet la representació del musical. Un cop acabada aquesta s'ha fet un sopar comunitari al gimnàs de l'escola.

Erasmus+ a Viterbo. Activitats del dijous

La trobada dl'alumnes que està tenint lloc a Viterbo ha continuat aquest dijous amb noves activitats. Al matí, els professors de les quatre escoles implicades han fet uns tallers relacionats, d'alguna manera o altra, amb el tema central del projecte: l'ocupabilitat. Després han anat fins a l'ajuntament de la ciutat i, en una sala preciosa tota ella decorada amb pintures murals del renaixement, s'ha fet la recepció oficial amb l'alcaldessa. El matí ha acabat amb una visita a diversos indrets d'aquest casc antic medieval tan destacable, passant per la plaça de la catedral i el palau papal.

Trobada esportiva interinstituts al Congost

Aquest dijous 12 de maig amb els alumnes de 3r d’ESO i els alumnes de 4t que l’any passat van participar a l'Erasmus+ de l’ institut hem anat al Congost a fer diferents esports juntament amb molts altres alumnes d’altres centres educatius de la nostra comarca. És una trobada esportiva i lúdica a la vegada, on els alumnes estan en grups mixtes i fan rotacions per jugar a futbol, rugbitouch i bàsquet contra altres alumnes de la mateixa edat. Ha estat una matinal plena d’activitat i amb un dia assolellat que ha acompanyat tota la jornada.

La trobada d'alumnes del projecte Erasmus+ a Viterbo continua

Dimarts, 10 de maig, va ser el primer dia de treball i es van assajar l'himne inicial del musical i la cançó final. A la tarda, mentre una part dels professors treballaven en l'organització de diversos aspectes del segon any del projecte, els alumnes i la resta dels professors van visitar el museu d'antiguitats etrusques. Després, tots junts, van visitar el centre de desenvolupament de projectes de la regió de Viterbo, quelcom del tot relacionat amb el nucli temàtic del projecte.
Tags:

Trobada d'Erasmus+ a Viterbo (Itàlia)

El projecte Erasmus+ "Employabiity on stage" ha començat la seva segona trobada d'alumnes i professors el dia 9 de maig, a la ciutat italiana de Viterbo. 20 alumnes del nostre institut hi participen, juntament amb altres de Polònia i Turquia, i els més de 60 d'aquella ciutat italiana que hi estan involucrats. El primer dia de la trobada ha inclòs el viatge fins a Roma en avió i després fins a Viterbo en autocar. Allà hi ha hagut l'acte de benvinguda i els nostre alumnes han anat cap a les cases de les famílies que els acolliran aquests dies.
Tags:

Presentació del llibre "Treballs de recerca d'alumnes de Batxillerat del Bages, Curs 2015-16"

El dia 28 d'abril, a les 8 del vespre, a l'Auditoria de la Plana de l'Om, de Manresa, es va presentar el llibre Treballs de rcerca d'alumnes de Batxillerat del Bages. Curs 2015-2016. Entre els 50 resums de treballs de recerca més interessants n'hi havia tres de realitzats per alumnes del nostre institut: Aida Bruch i Anna Guitó, Roger Fontanet i Gerard Pérez, i Carla Jiménez. A més, el llibre recull les fitxes de tots els 725 treballs realitzats per un total de 850 alumnes de la comarca.
Tags:

L'Alba Bruch i l'Anna Guitó guardonades pel seu treball de recerca

L'Alba Bruch i l'Anna Guitó, alumnes de batxillerat de l'Institut d'Auro, han estat guardonades amb el primer premi de l'Associació de dones investigadores i tecnòlogues de Catalunya. Aquest és el primer any que es lliuren aquests premis. L'han presentat al CSIC. En la fotografia les veiem en plena exposició oral. Moltes felicitats!!!

Pàgines