Els alumnes de Batxillerat assisteixen a l'assaig general de La Boheme al Liceu

El dia 16 de juny, un grup d'alumnes de batxillerat va anar a Barcelona on va assistir a un assaig general de la famosa òpera de Puccini La Bohème al Gran teatre del Liceu. Es tractava d'una producció espectacular provinent de Londres, amb unes veus espectaculars. Això, sumat a la il·lusió de ser per primera vegada al Liceu, i a la mateixa intensitat de l'obra va fer que tots gaudissin i s'entusiasmessin amb l'experiència.

Sortida d'esports de platja a Vilanova dels alumnes de 4t d'ESO

Aquest dimarts els i les alumnes de 4t d’ESO hem anat a Vilanova i la Geltrú per a practicar esports de platja. Amb un dia radiant hem fet unes rotacions de futbol , volei , rugbi i pales a la platja. Després d’estar més d’ una hora i mitja fent esport, hem escoltat les indicacions dels socorristes de Creu Roja, ens hem banyat tots al mar, hem pres el sol amb els amics i qui ha volgut ha continuat practicant esport. A continuació podeu veure unes imatges d’ aquesta fantàstica jornada.

Vídeo Jocs Florals

Aquí podeu escoltar la interpretació de l'himne a l'alegria de Beethoven que va fer un grup d'alumnes d'ESO en l'entrega dels premis dels jocs florals organitzats pels Serveis Territorials d'Ensenyament de la Catalunya Central.

Visita a Tarragona dels alumnes de 1r d'ESO

Divendres dia 20 de maig, els alumnes de 1r d'ESO van ser a la ciutat de Tarragona, fent una sèrie d'activitats dins de la programació de socials, i concretament relacionades amb l'antiga civilització romana i els monuments que allí es conserven. Vam poder visitar les muralles, el fòrum, el circ i l'amfiteatre i entendre in situ molts elements d'aquella civilització i de la vida quotidiana a la ciutat fa aproximadament dos mil anys. Abans de tornar a Santpedor, encara hi va haver una mica de temps per remullar-se a la platja del Miracle. Aquí podreu veure algunes fotografies.

Erasmus+ a Viterbo. Activitats finals

El divendres dia 13 de maig, els alumnes del programa Erasmus que han viatjat a Viterbo,han començat el dia assajant a l'auditori de la universitat de la Tuscia. Primer s'han assajat cadascuna de les escenes i després l'himne d'Europa amb cor i orquestra. Seguidament, en autocars, s'ha anat fins al poble de Bagnaia, on s'han visitat els jardins del la Villa Lante. A la tarda s'han reprès els assajos i més tard, a les 8 s'ha fet la representació del musical. Un cop acabada aquesta s'ha fet un sopar comunitari al gimnàs de l'escola.

Erasmus+ a Viterbo. Activitats del dijous

La trobada dl'alumnes que està tenint lloc a Viterbo ha continuat aquest dijous amb noves activitats. Al matí, els professors de les quatre escoles implicades han fet uns tallers relacionats, d'alguna manera o altra, amb el tema central del projecte: l'ocupabilitat. Després han anat fins a l'ajuntament de la ciutat i, en una sala preciosa tota ella decorada amb pintures murals del renaixement, s'ha fet la recepció oficial amb l'alcaldessa. El matí ha acabat amb una visita a diversos indrets d'aquest casc antic medieval tan destacable, passant per la plaça de la catedral i el palau papal.

Trobada esportiva interinstituts al Congost

Aquest dijous 12 de maig amb els alumnes de 3r d’ESO i els alumnes de 4t que l’any passat van participar a l'Erasmus+ de l’ institut hem anat al Congost a fer diferents esports juntament amb molts altres alumnes d’altres centres educatius de la nostra comarca. És una trobada esportiva i lúdica a la vegada, on els alumnes estan en grups mixtes i fan rotacions per jugar a futbol, rugbitouch i bàsquet contra altres alumnes de la mateixa edat. Ha estat una matinal plena d’activitat i amb un dia assolellat que ha acompanyat tota la jornada.

Pàgines