Esports de platja a Vilanova i la Geltrú dels alumnes de 4t d'ESO

Aquest divendres dia 12 de juny, últim dia del curs dels alumnes de 4t d’ ESO del nostre institut, hem anat a passar el matí a la platja de Vilanova i la Geltrú a practicar esports de platja. Hem estat fent unes rotacions amb grups mixtes tot practicant el voleibol platja, el futbol platja, el rugbi platja i les pales de platja. Ens ha fet un matí fantàstic i, una vegada acabats els esports, tots hem anat a refrescar-nos al mar. L’aigua estava de cine!!! Ha estat un bon comiat de la matèria d'educació física amb aquesta promoció d'alumnes que acaben la seva etapa escolar obligatòria.

L'equip de voleibol és premiat a la cloenda dels Jocs Escolars

Aquest dissabte dia 6 de juny al pavelló del Nou Congost de Manresa es va celebrar la cloenda dels Jocs Escolars d’aquesta temporada. L’equip de voleibol del nostre centre ha obtingut dos premis: el premi al sotscampionat de la lliga d’hivern i el premi als valors i joc net durant la temporada. A continuació podeu veure algunes de les fotos del nostre equip guanyador, entrenat pel Bernat Ferrer. Enhorabona a tots i totes!!!!

Visita a la seu de Manresa dels alumnes de 2n d'ESO

Els alumnes de 2n d’ESO varen visitar la Seu de Manresa el passat divendres 22 de maig. L'estudi de la catedral Gòtica, l'edificació més important del segle XIV a la ciutat la descoberta dels elements arquitectònics i els efectes per sorprendre i meravellar als nostres avantpassats varen ser el motiu d'atenció d'un matí de treball. Si en voleu veure unes fotos cliqueu aquí.

Sortida a Tarragona dels alumnes de 1r d'ESO

Un any més, la programació de ciències socials de 1r d'ESO incloïa l'excursió a Tarragona, que es va fer el dia 19 de maig. Vam visitar una part de les muralles i en vam mesurar els carreus, vam veure la maqueta de l'antiga Tàrraco, vam entrar al circ i també vam mesurar alguns dels seus elements. A l'amfiteatre vam escoltar les explicacions de l'estructura que tenien els espectacles d'entreteniment que s'hi feien i al museu ens vam dividir per grups per treballar aspectes diferents. Després de dinar, tot i que el dia no acompanyava gaire, alguns valents vam fer una remullada a la platja.

Pàgines