JORNADA DE PORTES OBERTES DE BATXILLERAT. DIVENDRES 6 DE MAIG A LES 19 HORES

El proper divendres 6 de maig a les 7 del vespre tindrà lloc la jornada de portes obertes de Batxillerat a l'Institut d'Auro. Es faran dues xerrades simultànies, una per als pares i una altra per als alumnes en les que s'informarà de l'oferta educativa del nostre centre que dóna accés a totes les branques de l'ensenyament universitari (Ciències, Ciències de la Salut, Tecnologia, Ciències Socials i Jurídiques i Humanitats). El període d'inscripció és del 18 al 25 de maig.

Presentació del llibre "Treballs de recerca d'alumnes de Batxillerat del Bages, Curs 2015-16"

El dia 28 d'abril, a les 8 del vespre, a l'Auditoria de la Plana de l'Om, de Manresa, es va presentar el llibre Treballs de rcerca d'alumnes de Batxillerat del Bages. Curs 2015-2016. Entre els 50 resums de treballs de recerca més interessants n'hi havia tres de realitzats per alumnes del nostre institut: Aida Bruch i Anna Guitó, Roger Fontanet i Gerard Pérez, i Carla Jiménez. A més, el llibre recull les fitxes de tots els 725 treballs realitzats per un total de 850 alumnes de la comarca.

Els alumnes de 1r d'ESO participen al campionat interinstituts

Els alumnes de primer d'ESO han participat en el campionat interinstituts d'atletisme celebrat a les pistes del Club Atlètic Manresa. Ha estat una jornada molt emocionant, amb nervis i ganes de fer-ho molt bé en totes les probes: velocitat, tanques, pes, salt de llargada, 500m i relleus. D'entre els dotze instituts participants hem quedat setens i estem molt satifets de tot l'esforç i ganes que hi han posat tots els alumnes.

Exposició-homenatge a la tasca literària del professor Llorenç Capdevila

El passat divendres, aprofitant la jornada artística i literària que es va celebrar amb motiu de la diada de Sant Jordi, l'Institut d'Auro va voler fer un reconeixement, per sorpresa, a la tasca literària del Llorenç Capdevila, professor de llengua i literatura catalanes. La biblioteca del centre va ser el lloc escollit per fer una exposició dels tretze llibres que té publicats fins ara, acompanyats amb una referència i una cita de cadascun d'ells. Durant el matí tots els alumnes del centre van anar visitant l'exposició.

Equinoteràpia de 1r de Batxillerat

Aquesta setmana els alumnes de primer de batxillerat han assistit a una xerrada del personal de la Hípica Cal Graells de Calaf explicant-nos què és l’equinoteràpia, quins objectius s'hi busquen i com és el treball i la relació del cavall amb persones que pateixen alguna malaltia. Ha estat gràcies al Marc Buxaderas que, dins la matèria d’educació física, ha aportat tota la seva experiència. El Marc fa temps treballa a través de l’equinoteràpia i ens ha explicat els beneficis que ha obtingus per tal de superar-se a sí mateix.

Premi treball de recerca

Els alumnes Gerard Pérez i Roger Fontanet van participar en el concurs preuniversitari de la UVIC Barcelona amb el seu treball de recerca "Estudi de les lesions esportives en esportistes federats a la Catalunya Central". Després de passar a la final i fer-ne l'exposició oral, van quedar en quarta posició. Moltes felicitats!

Visita a les mines de Súria dels alumnes de Ciències de la Terra

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat matriculats a Ciències de la Terra van visitar el passat divendres 15 d'abril les mines de Súria. Aquesta era la primera vegada que es visitaven aquestes instal·lacions per alumnes de fora del municipi. Han compartit visita amb uns altres alumnes d'Alella. La visita ha agradat molt a tot l'alumnat. Cal agrair també les gestions del CdA del Bages. Aquí hi podreu veure algunes fotografies.

Proves Cangur

El passat 7 d'abril una cinquantena d'alumnes del centre van participar a les Proves Cangur que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Ha consistit en la resolució de 30 reptes matemàtics de diferent grau de dificultat. Els alumnes de 3r ESO han fet la prova a l'institut i la resta s'han desplaçat a Manresa.

Pàgines