Presentació del llibre "Treballs de recerca d'alumnes de Batxillerat del Bages, Curs 2016-17"

El passat dijous 27 d'abril es va fer la presentació del llibre dels millors treballs de recerca del Bages. L'acte va comptar amb la presència del Sr. Ignasi Ribas Canudas, vice-rector de l' Institut de Ciències de l'Espai i director de l'Observatori Astronòmic del Montsià, que va presentar una conferència titulada "Estem sols? La cerca de planetes habitables més enllà del Sistema Solar". Felicitem el Marc Albàs, el Damià Casas, el Genís Fenollar, la Laia Puiggròs i la Mariona Solé, alumnes de l'Institut d'Auro, que van estar acompanyats per les tutores dels seus treballs.

Dos exalumnes reben el premi Recerca Jove pel seu treball de recerca

L'agència de gestió d'ajuts universitaris i de recerca ha atorgat els Premis Recerca Jove, per fomentar l'esperit científic del jovent. El Roger Fontanet Claret i el Gerard Pérez Domènech han recollit el premi INEFC pel seu treball de recerca "Les lesions esportives dels federats entre 8 i 18 anys de la Catalunya central”. Aquest premi reconeix el millor treball de recerca de temes relacionats amb les ciències de l'activitat física i l'esport. L'acte s'ha celebrat a la sala Oriol Martorell de l'Auditori de Barcelona. Moltes felicitats Roger i Gerard!

Pàgines