Taller de percussió corporal

Dijous dia 27 de març va venir en Santi Serratosa a fer un taller de percussió corporal per als alumnes de primer d' ESO i de primer de Batxillerat del nostre institut.

Va ser una una experiencia sensacional i activitat molt nova per a tots els nois i noies, en la qual es va treballar el sentit del ritme i el moviment espacial a través de fer percussió i sons amb el propi cos.

Romànic i bicis a Castellnou de Bages

Els alumnes de 2n d'ESO van fer una sortida a Castellnou de Bages el passat divendres 28 de març. De bon matí es va fer la ruta amb bicicletes per camins cap a Castellnou i després la visita i estudi de l'església de Sant Andreu, magnífic exemple del romànic rural. L'activitat va consistir en dibuixar la planta de l’església, cosa que va permetre entendre molts elements propis de l’arquitectura romànica.

L'institut d'Auro a la prova Cangur 2014

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els diners recollits al Festival solidari es converteixen en beques a Madagascar

La ONG PROIDE ha enviat a l'institut una carta d'agraïment i el resum econòmic del Festival solidari del passat desembre. També ha arribat a l'institut la carta de la directora de l'ECOLE ANNA de Madagascar, amb la llista dels noms dels nois i noies d'aquesta escola  que han obtingut beca per estudiar aquest curs, gràcies a la recaptació de les entrades, la panera i el bar del darrer festival.

Jugant amb la taula periòdica

Durant dues setmanes els nois i noies de 1r d’ESO van estar creant jocs amb els elements de la taula periòdica. Bingo, twister, dòmino, trivial, memori, jocs de cartes, jocs totalment inventats… tots ben macos i originals!

Finalment, va arribar el dia de poder-los posar en pràctica. S'ho van passar bé aprenent els símbols dels elements químics. Tot un èxit!

Pàgines