Art i disseny per a un món millor

Entre els dies 1 i 5 d'octubre les professores Olga Pano i Rocío Poyato, coordinadores del projecte Erasmus+ "Art i disseny per a un món millor" van ser a la ciutat de Limassol (Xipre) per preparar aquest projecte.

Quasi els mateixos dies (entre el 2 i el 6 d'octubre) els professors Basi Álvarez, Rosa Bardés i Josep M. Vilar van ser a la ciutat grega de Thiva per preparar el projecte Erasmus+ "Viure de forma saludable; actuar de forma sostenible".

La comunicació és la clau

Durant el bienni 2017-2019 el nostre institut participarà en tres projectes erasmus+.

Alumnes de 1r d'ESO participaran en un projecte titulat "La comunicació és la clau" en el qual, a més, participen centres de Romania (coordinador), Bulgaria, Letònia, Portugal, Polònia i Turquia.

Alumnes de segon participaran en el projecte "Art i disseny per a un planeta millor" juntament amb alumnes de Xipre (coordinador), Grècia, Itàlia i Romania.

Manifest

Ahir vam viure una jornada en la qual tot el poble de Catalunya va ser atacat per les forces del govern espanyol causant més de 800 ferits, algun dels quals amb ferides de consideració greu.

Amb aquest manifest volem denunciar la brutalitat amb la qual el govern de l’Estat Espanyol es va acarnissar ahir davant ciutadans que pretenien únicament exercir el dret fonamental de votar. Rebutgem qualsevol tipus de violència i ens reafirmem en la necessitat de resoldre els conflictes i les diferències per la via del diàleg i la convivència pacífica.

Quatre alumnes del nostre centre entre els millors de les proves Cangur-2017

El dijous 1 de juny a la tarda es va celebrar a la UPC - Manresa l'acte de reconeixement als 15 millors estudiants de cada nivell que van fer les proves Cangur a la UPC Manresa el 2017. Els alumnes del nostre centre que han rebut aquest reconeixement són: Damià Casas (2n Btx), Arnau Espinalt (1r Btx), Arnau Cols (1r Btx) i Pau Fernández (1r Btx) Enhorabona a tots ells!

Alumnes de primer han rebut el Premi de la Manresada 2017

La Niobé Costi, la Gisel.la Vidal, la Mireia Garriga. la Miriam Batista i l'Alexsandra Avramova, alumnes de 1r d'ESO, han sigut mereixedores del premi d'unes tauletes per la feina ben feta durant la Manresada 2017. L’activitat és una gimcana per a l’ús de les aplicacions dels mòbils i consisteix en localitzar diferents llocs d’interès de la ciutat de Manresa geolocalitzades. Un cop arribats al lloc, cal fer-se una foto, enviar-la per Instagram utilitzant uns hastags per a la seva divulgació.

Pàgines