Quatre alumnes del nostre centre entre els millors de les proves Cangur-2017

El dijous 1 de juny a la tarda es va celebrar a la UPC - Manresa l'acte de reconeixement als 15 millors estudiants de cada nivell que van fer les proves Cangur a la UPC Manresa el 2017. Els alumnes del nostre centre que han rebut aquest reconeixement són: Damià Casas (2n Btx), Arnau Espinalt (1r Btx), Arnau Cols (1r Btx) i Pau Fernández (1r Btx) Enhorabona a tots ells!

Alumnes de primer han rebut el Premi de la Manresada 2017

La Niobé Costi, la Gisel.la Vidal, la Mireia Garriga. la Miriam Batista i l'Alexsandra Avramova, alumnes de 1r d'ESO, han sigut mereixedores del premi d'unes tauletes per la feina ben feta durant la Manresada 2017. L’activitat és una gimcana per a l’ús de les aplicacions dels mòbils i consisteix en localitzar diferents llocs d’interès de la ciutat de Manresa geolocalitzades. Un cop arribats al lloc, cal fer-se una foto, enviar-la per Instagram utilitzant uns hastags per a la seva divulgació.

Pàgines